مجری 20:30 در برنامه زنده: از مردم عذرخواهی میکنم

دیشب برای لحظاتی، ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه رو دیدم.

به غیر از بازگشت فرزاد حسنی به مقابل دوربین، بعد از برنامه ای که رادان رو ضربه فنی کرد، یک نکته جالب توی برنامه بود.

یکی از مهمانان برنامه، اخبارگوی بخش خبری 20.30 و خبر شبانگاهی شبکه سه، یعنی زهرا رکوعی و شوهرش بودند
رکوعی رو به دوربین گفت: “مردم وقتی من رو می بینن گلایه می کنن از بعضی خبر هایی که می خونم! و فکر می کنن من خودم خبرها رو تهیه کردم و خودم سیاست گذاری می کنم. مردم عزیز! باور کنید من فقط یک اخبارگو هستم و نه در تهیه خبرها و نه در متن اون و نه در محتوای خبرها دست دارم. من هیچ نقشی در سیاست گذاری های سیما و بخش خبری ندارم. همینجا از همه کسانی که به نوعی از خبرهایی که خوندم آزرده خاطر شدن عذرخواهی می کنم…”

فرزاد حسنی ای که به شجاعت معروفه سریع بحث رو عوض کرد و برد روی سوتی دادن موقع خبر خوندن. واقعا اعتراف کردن یک مجری بخش خبری توی خود سیما به بازخوردهای منفی سیما در جامعه، نکته خیلی جالبی بود.

منبع: فیس بوک رضا یزدانی
نظرات 5 + ارسال نظر
sam چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

بازم دمش گرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

واقعا دمش گرم. نشان داد که مردم ما آگاه هستند و شعور سیاسی دارند که گلایه میکنند.

حامد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

این دلیل نمیشه که انقد ازش طرفداری کنین اگه خیلی طرفدار مردمه استعفا بده بره یه کار دیگه بکنه دروغگو به اندازه ی دروغ پرداز محکومه خیلی از چهره هایی که قبلا تو تلویزیون بودن الان اصلا خبری ازشون نیست ظرف ۲ سال خیلی از مجریا اخبار گوها و ... جاشونو دادن به یه مشت آدم جیره خور

کوروش-تصحیح شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

مهم اینه که جیره خور کی باشی جیره خور امریکاو اسرائیل و منافقان یا جیره خور حقیقت !!!!!!!!!!!

داریوش شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

این مثال رو برای نزدیک شدن ذهن ها می زنم . در جنگ میان حضرت علی (ع) و عمرو بن عبدود هم سپاه اسلام حضرت را یه قهرمان می دانست هم سپاه کفر عمرو را بله سپاه کفر ونفاق هم برای خود شجاع دارد حماسه ساز دارد قوی و دلیر و عزیز دارد ولی این شجاع کجا و ان شجاع کجا ؟ تفاوت از زمین تا اسمان است !!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد